13:12
Upplagd av östermalms hunddagis

Linus: Mmm ska jag verkligen ta mig ett dopp, eller??
Linus: Ja, kan alla andra så kan väl även jag.!!
Lufsen: Hmm.. skönt att bada men jobbigt att ligga och torka, måste hitta på något att göra.
Lufsen: Woho..!!! Tur att jag hitta en gooo pinne att bita på.

Tiny: Jag må vara liten men jag visar vad jag går för.
Lucky: Hmm vad är detta som kommer simmandes?
Lucky: En hund eller min tasty lunch

Gustavo: Lugn Lufsen med tålamod ska du se att du kommer att övervinna din rädsla för vatten.
Lufsen: Visst visst, det var inte du som ramlade i älven som liten.

Lufsen: Jaa, mina vänner simförmågan sitter väl kvar iallafall, haha..!!!

Enzo: Mmm..!! Var det en sten eller Gustavo som sjunker.

Lufsen: Äntligen torr nu är det bäst att se upptagen med att vara dogwatch.

Morris: Vänta in mig Leticia, så ska du se att jag simmar förbi dig bara.

Morris: Denna gång vinner jag nog. Dante: Aldrig i livet.

Morris: Äntligen är pinnen MIN!!!

Popsy: Undrar om någon ser mig nu när jag kommer smyggande?

Morris: Man blir trött av att jaga ungdomar hela dagen.

Alex: Kolla det ser ut som jag flyger över vattnet.

Alex: Jobbig att få in massor av vatten i öronen, bäst att skaka ur det.

Leticia: Duktig tjej, Noomie! Vänta så ska jag kasta iväg pinnen till dig igen.
Lucky: Simma lungt, hahha! För snart simmar jag ikapp er.